89. Gün – Düzensizlik

Romanı yazmaya başlayalı 89 gün, son günce yazısını yayınlayalı ise bir ay olmuş. Ve ben o bir aylık sürede maalesef istediğim kadar ilerleme kaydedememişim (14. 000 kelime kadar yazmışım).

Bunun en büyük sebebi sanırım yazma rutinimde son aydaki düzensizliğim. Bu bir aylık süre boyunca, maalesef her gün yazmadım. Kimi günler için kendimce geçerli sayılabilecek sebebim var, kimi günler için yok.

Bir şeyler yazmadığım her günün ertesinde, kaldığım yerden devam etmek, o günün yazısına başlamak daha da zorlaşıyor.  O yüzden bugün kendi kendime bir karar aldım. Daha doğrusu bu işe giriştiğimde en başında aldığım bir kararı yeniledim. Her gün, özellikle de kendime bir bahane uydurup yazmayacağım o günlerde, en az 100 kelime de olsa yazacağım. O komik sayıdaki 100 kelime, hiç yoktan roman hakkında her gün düşünmemi, bir önceki gün ne yazdığımı, sonraki gün neyi nasıl yazacağımı şekillendirmemi sağlayan bir etken.

Bir günü yazmadan geçirmek, her ne kadar ufak bir adım bile olsa beni işe adanmaktan uzaklaştırıyor.

Ayrıca, sanırım günceye düzenli yazı girmiyor olmamın da romanı biraz savsaklamamda etkisi var. Artık daha düzenli yazı girmeye çalışacağım.

Bunlar dışında, bugün 1260 kelime yazmış ve 58.527 kelimeye ulaşmışım. Şu an 13. bölümü yazıyorum. Daha yazılması gereken en az 8 bölüm daha var. Yazmaya devam.

***

Roman İpucu

  • Romandaki bölümlerin muhtemel isimleri:

10. Bölüm: Avcı Kuşlar

Bir Cevap Yazın

